Ons bedrijf behoort tot de selecte groep van Focwa-Garantiebedrijven in Nederland. We zijn gevestigd in Bilderdam en gespecialiseerd in het herstellen van alle vormen van autoschades, inclusief de organisatorische en administratieve afhandelingen hiervan.
Er staat niet alleen een auto klaar, maar ook alle andere bijkomende zaken worden tot in detail voor u geregeld. Hierbij moet u bijvoorbeeld denken aan het invullen van het aanrijdingsformulier, maar ook aan het puntgaaf afleveren van de herstelde auto.
In ons bedrijf werken wij met milieuvriendelijke watergedragen lakken, die alleen voor de kleur zorgen. Voor glans, krasvastheid en chemische resistentie wordt er een high solid blanke lak aangebracht.
Alle technische reparaties, voortvloeiend uit de autoschade, worden door ons verzorgd. Ook voor het uitlijnen hebben wij de juiste apparatuur . Maar ook voor het verzorgen en installeren van airconditioning hebben wij de monteurs, apparatuur en bevoegdheden in huis. Wij hebben monteurs met APK -bevoegdheid en een 1ste monteurdiploma uitgebreid met auto-elektronica.
Autobedrijf Jos van Tol is al 38 jaar werkzaam in de autoschadeherstelbranche, waar iedere klant nog echt koning is.
Een team van 7 medewerkers voert alle voorkomende specialisaties uit.
Ons bedrijf behoort tot de selecte groep van Focwa-Garantiebedrijven in Nederland. We zijn gevestigd in Bilderdam en gespecialiseerd in het herstellen van alle vormen van autoschades, inclusief de organisatorische en administratieve afhandelingen hiervan.
Ten opzichte van de andere schadeherstelbedrijven onderscheiden wij ons door een uitgesproken klantgerichtheid en een buitengewoon hoog kwaliteitsniveau. Doordat wij uiterst efficiƫnt werken, zijn wij in staat tegen een concurrerende prijs meer kwaliteit te bieden.
Het belang van iedere opdrachtgever staat ten alle tijde bij ons voorop. Onze organisatie is erop gericht haar klanten maximaal van dienst te zijn, 8 uur per dag, 6 dagen per week.
Er staat niet alleen een auto klaar, maar ook alle andere bijkomende zaken worden tot in detail voor u geregeld. Hierbij moet u bijvoorbeeld denken aan het invullen van het aanrijdingsformulier, maar ook aan het puntgaaf afleveren van de herstelde auto.
Wij verplaatsen ons in de klant om zodoende een zo volledig mogelijke dienstverlening in het schadeherstel te kunnen bieden.
Alle belangrijke aspecten van een moderne bedrijfsvoering zoals kwaliteit, efficiƫntie en milieu, sluiten naadloos op elkaar aan.